ورود و عضویت در ژیسو به چه صورت می باشد؟
برای شروع شما باید عضو ژیسو باشید، اگر هنوز عضو ژیسو نشدید در صفحه اصلی سایت روی گزینه ” ورود/عضویت ” کلیک کنید و در صفحه جدید گزینه ثبت نام را انتخاب کرده و بعد مشخصات خود را وارد کنید و در آخر روی گزینه ” ثبت نام ” کلیک کنید، حالا روبروی کادر مخصوص به شماره تلفن روی گزینه ” تایید حساب کاربری” کلیک کنید و کد چهار رقمی که برای شما تا چند لحظه دیگر پیامک می شود را در کادر وارد کنید تا حساب کاربری شما تایید شود و در انتها روی گزینه “ذخیره تغییرات کلیک کنید”، حالا شما عضو ژیسو هستید.
آیا امکان ذخیره چند آدرس مختلف در یک حساب کاربری وجود دارد؟
بله، شما با ذخیره چند آدرس مختلف در حساب کاربری خود می توانید در هر سفارش آدرس محلی که حضور دارید را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
چگونه اطلاعات خرید قبلی خود را ببینم؟
کافی است وارد حساب کاربری خود شده و قسمت ” فعالیت ها ” را انتخاب کنید، در این قسمت هم می توانید سفارش ها و هم پرداخت های گذشته خود را بررسی کنید.
در صورت فراموشی رمز عبور چه کار کنم؟
وارد قسمت ” ورود/عضویت ” بشید (اگر در حساب کاربری خود هستید در این قسمت اسم شما نوشته شده که در این صورت باید از حساب کاربری خود خارج شده و دوباره روی گزینه ” ورود/عضویت ” کلیک کنید.) روی ” رمز عبور خود را فراموش کردم ” کلیک کنید، در صفحه جدید تلفن همراه خود را وارد کرده و بعد از آن کد ارسالی که برای شما پیام شده را در کادر مخصوص وارد کنید و رمز عبور جدید خود را در کادر های بعدی وارد کنید و در انتها روی گزینه ” تغییر رمز عبور ” کلیک کنید، حالا با رمز عبور جدید در حساب کاربری خود هستید.
آیا همیشه قیمت منو داخل رستوران با قیمت منو سایت یکسان است؟
بله :))))
اگرغذا مشکل داشت باید چه کار کنم؟
در صورتی که به هر دلیلی غدای دریافتی شما با سفارشتان مطابقت نداشت (غذای ارسالی اشتباه بود، کمتر بود،نوشابه برایتان ارسال نشده بود و مواردی از این قبیل) به وسیله تلفن های رستوران اطلاع دهید تا این امر را پیگیری کنند و رستوران غدا را تغییر داده یا سفارش را لغو نماید، در صورت غیر عادی بودن کیفیت و یا ظاهر غذا یک عکس از غذایی که تحویل گرفتید بگیرید و برای تیم پشتیبانی ارسال کنید تا ژیسو این مشکل را راحتتر پیگیری کند.
در صورت لغو سفارش چقدر طول می کشد تا پول به حساب من بازگردانده شود؟
به محض لغو سفارش به هر دلیلی مبلغ پرداختی شما به حساب کاربریتان بازگردانده می شود تا بدون اتلاف وقت قادر به ثبت سفارش دیگری باشید، در صورت تمایل می توانید از طریق تلن ها و ایمیل با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و درخواست کنید تا مبلغ مورد نظر به حساب بانکی شما واریز شود، در نظر داشته باشید که واحد مالی ژیسو در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل می باشد و در صورت بروز مشکل و درخواست شما مبنی بر واریز مبلغ به حساب بانکی شما در طول این دو روز مبلغ پرداختی شما در حساب کاربری شما خواهد ماند و در روز شنبه هفته بعد به حساب بانکتان واریز می شود.
چگونه می توانم سفارشم را لغو کنم یا تغییر بدم؟
امکان لغو سفارش فقط تا قبل از دریافت پیامک و ایمیل تایید سفارش شما امکان پذیر است، اما برای تغییر سفارش اگر زمان زیادی از لحظه ثبت سفارش شما نگذشته باشد و یا سفارش وارد مرحله پخت نشده باشد می توان سفارش را تغییر داد.
آیا امکان استفاده از دو یا چند کد تخفیف با هم در یک سفارش وجود دارد؟
خیر، شما برای هر سفارش فقط می توانید از یک کد تخفیف استفاده کنید.
از کد تخفیف چگونه استفاده کنم؟
بعد از ثبت سفارش و در مرحله پرداخت در هر دو کادر مخصوص به پرداخت از حساب کاربری و پرداخت اینترنتی می توانید روی گزینه ” کد تخفیف دارید؟ ” کلیک کرده و کد تخفیف خود را وارد کنید تا از مبلغ مورد نظر از کل فاکتور سفارش شما کسر بشود.
در صورت تاخیر در دریافت سفارش غذا چه کار کنم؟
بعد از ثبت سفارش، یک پیامک به شماره همراه و یک ایمیل به آدرس ایمیلی که با آن سفارش خود را ثبت کرده اید فرستاده می شود که در صورت تاخیر در سفارش و بیشتر شدن زمان تحویل از مدت تعیین شده می توانید از طریق لینک موجود در این پیغام این مسئله را گزارش کرده تا تیم پشتیبانی در همان لحظه شروع به پیگیری کنند.
مبلغ سفارشم را به چند روش می توانم پرداخت کنم؟
شما هم می توانید در مرحله پرداخت سفارش از روش پرداخت اینترنتی استفاده کنید و یا قبل از انتخاب رستوران و سفارش وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت ” شارژ حساب ” مقدار مبلغ مورد نظر را وارد کرده و روی گزینه “افزایش اعتبار” کلیک کنید و از طریق درگاه بانک حساب کاربری خود را شارژ کنید و یا بعد از مراحل سفارش دهی در مرحله پرداخت حساب کاربری خود را شارژ کنید.(در نطر داشته باشید در صورت شارژ حساب کاربری مبلغ وارد شده غیر قابل برگشت به حساب بانکی شما می باشد.)